Nybro Vikings beviljas elitlicens för säsongen 26/27

Publicerad: 1 min läsning

Nybro Vikings kommer att beviljas elitlicens säsongen 26/27. Vi är oerhört glada och tacksamma att vi fortsatt spelar i Hockeyallsvenskan efter ett minst sagt utmanande år.

- Vi befinner oss i nuläget på säker mark gällande ekonomin, vi är helt skuldfria. Men vi måste fortsätta arbeta fokuserat framåt. Nu gäller det att vi tillsammans i Nybro fortsätter att jobba hårt, håller samman och kommer till arenan. Säsongen som kommer blir utmanande, vi måste lösa vårt egna kapital om denna förening skall fortsatt spela i Hockeyallsvenskan. Så kom till arenan när det är match, bidra med en slant när ni kan i våra lotterier, insamlingar och event så kommer vi att ha en väl fungerade och ekonomiskt välmående förening framåt, säger klubbdirektör Anders Westring.

WE ARE VIKINGS ❤️🖤🤍